CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الاثنين، 7 يوليو 2008

نفسي يبقي عندي باك !!!



احلي حاجه و انا بكتب علي الكمبيوتر ان في باك في اندوا في حاجات كتير ممكن اغير بيها اي حاجه انا كتبتها اصل انا باخد وقت كتير علي ما استقر علي اي شيء عايزه اكتبه .

هو انا بقول كده ليه ايه اللي فتح الموضوع اصلا اه الباك, المهم ان في حاجه انا نفسي تبقي موجوده في الواقع نفسي لو عكيت في الكلام اعمل باك بكل بساطه ولا كأن في حاجه ,اكيد بتقولو دلوقتي ليه ان شاء الله انا بقي حقولكوا ليه !!!!

.لأني للأسف بتنرفز بسرعه و اتعصب و تلاقيني بعك جامد جدا جدا في الكلام و بعد ما الموضوع بيخلص اقول يا خبرابيض هو انا قلت كده بجد و طبعا شكلي بيبقي و حش مش قادره اقولكم قد ايه و ببقي نفسي ارجع بالزمن علشان اغير كلامي لكن للأسف الكلام ده مستحيل و مش حينفع طب ايه الحل ؟؟؟؟


الحل اني اهدي شويه علشان افكر قبل ما اعك و ابوظ الدنيا و الناس اللي انا بحبهم ميزهقوش مني و يطفشوا مني الموضوع ده بقي مستفحل عند المصريين (و مستفحل يعني مستشري ) اهم حاجه اني اوضح كلامي و ميكونش مجعلظ (مجعلظ يعني مأفور)

المهم , الناس طول النهار بتتخانق و محدش بيكلف خاطره انه يكبر دماغه ويعدي المواضيع و تلاقي كل واحد فاكر للتاني بلاوي من سالف العصر و الاوان و طول النهار الناس واقفين لبعض علي الواحده و اكيد سمعتوا الجمله المشهوره بتاعت الخناق" ايه انت قلت ايه انت قد الكلام ده؟! " و هكذا

بس فعلا احنا لازم نخلي بالنا من كلامنا و نكبر دماغنا بدل ما نعمل مشاكل علي الفاضي و الحكايه اصلا مش مستحقيه , و بعدين كلنا بقينا مخنوقين و كل واحد عايز يطلع غيظه في اللي حواليه علشان كده لازم نستحمل بعض
يا رب اقدر اضبط لساني علشان انا خلاص قربت ازهق منه !!!!



24 التعليقات:

أختكم فى الله يقول...

لوللة حبيبتى

الموضوع جميل جدااااااا تسلم إيديكى . والموضوع ده فعلا متفشي ببشكل فظيع يااااااااااااااااااااااااا رب كل الناس تبطل نرفزة ..

بس انتى اصلا مش عصبية ولا حاجة .. مش انتى الاء عادل اللى معانا فى الكلية ولا العنوان غلط؟؟؟؟

أمة الله يقول...

لولتي حبيبتي

الموضوع جميل جدا مش عارفة انت ازاي كتبتيه

عموما اسماء عندها حق انت مش عصبية خالص شكلك كنت بتحلمي .

Aиgel يقول...

موضوعك جميل أوي وبسيط
في محادثة ذاتية وانا بحب النوع ده

تقبلي مروري لأول مرة وإن شاء الله مش هتكون الأخيره
وشكرا لتشريفك ليا مدونتي المتواضعة
Angel Love

إسلام يقول...

فعلا .. ذكرتني بحديث النبي -ص- في المعراج عندما رأي ثور خرج من جحر صغير وأراد العودة فلم يقدر..
كالكلمة تخرج من فم الانسان ولا تعود أبداً..
حفظ الله علينا ألسنتنا وديننا..
جزاكم الله خيرا

آلاء يقول...

سمسمه ايه النور ده زربنا يخليكي ليا , وانا و الله نفسي الناس تبقي اهدي شويه و يبطلوا زعيق

لا يا حبيبتي انا مش آلاء عادل انتي كل ده فكراني هي !!!

بصي يا جميل انا بحاول في موضوع العصبيه ده من كذا سنه و الحمد لله قطعت شوت مش بطال بس لسه منتهتش نهائي و انا نفسي ابقي هاديه و مش عصبيه ادعيلي بقه

آلاء يقول...

ندي عندنا يا مرحبا يا مرحبا

ربنا يخليكي انتي دايما بترفعي من روحي المعنويه


و الحمد لله انك مش شايفاني عصبيه ,بس انا عندي شويه كده مدايقني نفسي ابطلهم و ربنا يسهل

آلاء يقول...

حبيبتي انجل المدونه منوره بيكي ,

و شكرا علي مجاملتك الجميله و ان شاء الله نكون علي اتصال دايما

آلاء يقول...

اخي الكريم اسلام


شرفت المدونه و شكرا لمرورك


و يارب استجب


جزاك الله خيرا

مواطن مصري يقول...

نفسي اعمل باك

mohammed salah يقول...

السلام عليكم

يااااااااه ، ده من أروع الموضوعات اللي قريتها،
فكرة أكتر من رائعة
ومش لوحدك اللي نفسك يكون عندك باك ،،،،،،،

جزاكم الله خيرا

آلاء يقول...

اخي الكريم مواطن مصري

اهلا بتشريفك المدونه

و أنا كمان , ربنا يوفقنا

آلاء يقول...

اخي محمد صلاح

شكرررررررا جدا علي المجامله ,الحمد لله اني مش بعاني لوحدي !!!

ربنا يكرم و نركز كده و يبقي عندنا باك او فلتر للكلام اي حاجه المهم نبطل العاده دي و خلاص

dina يقول...

الله و الله يا الاء اختراع تحفة اختراع الباك دا..و فعلا فعلا لازم يكون فى حاجة كدا عند المصريين انتى لو نزلتى الشارع حتعدى على 5 خناقات عالاقل بس الباك فكرة مستحيلة اللى ممكن شوية اننا نسامح بعض و ما ندقش عالواحدة لبعض
تحياتى

خالد كامل يقول...

موضوع جميل
بس انا نفسى يبقى فى زرار
search
تحياتى

آلاء يقول...

دينا حبيبتي منوره يا جميل

فعلا احنا لازم نعزر بعض و بلاش نحاسب بعض بالشوكه و السكينه


اللي بيحصل في الشوارع اليومين دول بقي مأساه لازم يكون في حل ,الكلاوم ده اصلا بيضيع الوقت و بيوتر الاعصاب اللي هي اصلا مش ناقصه

آلاء يقول...

منورنا يا مهيج الجماهير اهلا بيك

بس كده انت تأمر!!!!

Aиgel يقول...

صباح الخير آلاء
انا في انتظار كل جديدك

Angel Love

blue-wave يقول...

انا بقى كان نفسى يبقى عندى باك وفرورد وديليت وانتر وسباس
اقولك
كان نفسى يبقى عندى كيبورد كامله فى حياتى:))
يا سلالالالالام
كانت تبقى تحفه

حادي الأرواح يقول...

سلام عليكم
موضوع بيجرح
لأن كل انسان في لحظة الغضب بيصدر منه كلام وتصرفات لما بييجي يراجعها يلاقي نفسه في باك
بس علشان كدة قال الرسول-ص-الصبر عند الصدمة الأولى
جزاكم الله خيراً

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

احسن حاجه ان مافيش باك

خلينا play

تملى كده احسن

آلاء يقول...

حبيبتي انجل , و الله كان عندي شويه كعابيل و مشاكل
بس الحمد لله انا هديت شويه و ان شاء الله حرجع انشر
بجد شكرا جزيلا علي اهتمامك

آلاء يقول...

منور المدونه blue-wave

كله بحسابه, علي قد فلوسك

آلاء يقول...

اخي الكريم حادي الارواح

شكرا علي مرورك و تعليقك


جزاك الله كل خير

آلاء يقول...

و الله يا حسام الزراير دي اذواق

انا شخصيا بحب الباك و الانتر فيه سيطره كده , بس البلاي اجباري حنعمل ايه مضطرين نتعايش